Rosana Agudo |
Gizakiaren
barne-garapenarekin loturiko kultura arloko usadioetan eta diziplinetan aditua
eta ikerlaria da. Amets Ehulea.Bere lanak bakoitzaren sormen- eta
gaitasun-iturriarekin lotzen ditu barneko esperientzia desberdinak.Meditazio
Aktiborako eta Garapen Ebolutiborako Eskolaren sortzailea, Lur Gozoa Plataforma
Kulturalaren fundatzailea, MIRRA Emakumearen Lidergorako Erakundearen kide
fundatzailea, eta VisionToAction International School for Changemakers eta TTi -Barne Eraldaketarako Teknologia erakundearen kide zuzendaria da.Bere lanak
barne-konpromisotik eta ikuspegitik eratorritako ekintza errazten du.Edertasuna
lortzeko nahia transmititzen du, bizitzako esparru guztietan.
Hermes Arriaga |
II.
Unconference honetan parte hartzen duen Feniks, Associationfor Human
Development and InnovativeActions (Murter, Kroazia) erakundearenkide
aktiboa.Lortu nahi dituen kohesio sozialaren eta giza garapenaren alde aurrera
egiteko ekintzaile konprometitua da, gizarte- eta ingurumen-balioa eragiten
duten ekimen berriak sortuz eta horietan modu aktiboan parte hartuz.
Felix B.Bopp |
II. Unconference honetan parte hartzen duen Club ofAmsterdam erakundearen sortzailea da.Club of Amsterdam etorkizunera xedaturik
dagoen eta etorkizun gogokoenen adierazpena bideratzeko konpromisoa duen
nazioarteko thinktank independente bat da.Ezarrita dagoena baino haratago
pentsatzera ausartzen diren pertsonak (“outofthebox”) hartzen ditu barne, baita
etorkizunari buruz hitz egiteaz gain, hura sortzen aktiboki parte hartzen duten
pertsonak ere.
Sabine Zweig |
Philippe Beaufour |
Mugimendu
eta meditazio, diseinu, komunikazio, norberaren ahalduntze eta coaching moduak
irakasten eta partekatzen dituzte, beren inspirazioari eta pasioari dagokionez
egunean eta sortzaile mantentzeko etengabeko erronkarekin.Niamaste proiektuaren
bitartez, bizi-adierazpena eta -esperientzia praktikatzen eta hedatzen dute,
hura moldatu, aldatu, sortu eta definitu egin daitekeen artelan bat balitz
bezala, gure gorputza ekintzak
gauzatzeko oinarrizko erreminta gisa erabiliz.
Pailazo profesionala da 1988. urtetik eta OihulariKlown antzerki-taldearen kide fundatzaileetako bat da.40 klown
antzerki-ikuskizun baino gehiago zuzendu ditu, horien erdiak bere konpainiaren
barnean.Klownklusioen praktikan aditua da.Dibertsiorako bide bezala ulertzen du
klown jolasa, barre egiteko gonbidapen gisa.Bada
zerbait magikoa, sakratua, bereziki serioa komikotasunaren lanketan. Izan ere,
eguneroko hainbat dramatatik askatu eta sendatzeko oinarrizko modua da
umorea.Humoreak gauza bakoitza bere lekuan jartzen du, desfokuratu egiten du
tragedia, askatu egiten gaitu.Horrexegatik egiten dute klownklusiogileek
komikotasunaren aldeko apustua, oso larriak eta serioak diren gaiak
komunikatzeko, alegia. Bere jardunaldiek dibertsiorako aukera eskaintzen dute,
baina baita hausnarketarako ere.
Jon Sarasua |
Idazlea,
bertsolaria, ikertzailea eta Mondragon Unibertsitateko irakaslea da.Gainera, balio
kulturaleko eta sozialeko bere sormenak bereizten diren hainbat ekimen sustatzen
eta horietan parte hartzen du. Bere ibilbidean behin eta berriz agertzen dira
norbanakoaren erantzukizuna, konpromisoa eta sormena, kolektibo gisa gure
buruari jartzen dizkiogun erronkei aurre egin ahal izateko.Gaur egun Garabiden
ari da bereziki inplikatuta, planetako hegoaldeko hizkuntza-komunitate minorizatuekin lan
egiteko xedea duen erakundea, euskara eta euskal kultura garatzeko esperientziak
partekatuz.
Ivan Repila |
Bere
gaitasunak idazle, argitaratzaile eta kudeatzaile kultural gisa erabiltzen
dituen dreamer bilbotarra da.“Una comedia canalla” eta “E lniño que robó el caballo
de Atila” eleberriak, eta hainbat hitzaurre eta artikulu idatzi ditu nazioko
nahiz nazioarteko argitalpen eta aldizkarietarako.Poesian espezializatutako
Masmédula Ediciones argitaletxearen kide fundatzailea da, eta haren bidez,
Sergio Oiarzabalen “Delicatessen underground”, “Bilbao ametsak” eta “Traductor
de sueños por Babilonia”, Reynaldo Jiménezen “La curva del eco” eta Pere Mallénen
“Batalla campal” liburuak argitaratu ditu.Kudeaketa kulturalaren esparruan,
nazioko nahiz nazioarteko hainbat erakunderentzat egin du lan biltzar,
topaketa, eta antzerki-, musika- nahiz dantza-jaialdien ekoizpenean,
koordinazioan eta zuzendaritzan, eta horrez gain, zenbait argitalpen idatzi,
zuzendu eta argitaratu ditu.
Paisaista, yoga-irakaslea,
tantra-irakaslea eta bizitzaren couch bat da.Enpresari eta ekintzailea.Bizizalea
eta gogotsua, bizitzearen eta sortzearen gozamena helarazten du bere lanetan.Hazkunde
pertsonala eta kontzientziaren garapena lantzen ditu, emakumeekin batez ere,
Espainian nahiz Espainiatik kanpo, hitzaldiak, ikastaroak, mintegiak eta saioak
eskainiz.Bikote-harremanetan eta intimitatean sortzen diren ohituretan aditua
da, eta esperientziak gainditzen eta bereganatzen laguntzen du.
Mikel Alvira |
Nobelagile
eta poeta gisa lan egiteaz gain, zine, publizitate eta dokumentaletarako
gidoiak idazten ditu, hainbat egunkari eta aldizkaritan idazteaz gain.Bere
jarduera emankor eta ugaria azpimarratu behar da, baita artea gune
desberdinetan islatzeko duen sormena ere, egunerokotasuneko bitarteko desberdinak
erabiliz.Bere azken eleberrien artean, “Llegará
la lluvia”, “Elmarque te debía” eta
"En la tierra de losnombrespropios" ditugu.
Iñigo López |
Abeslari, konpositore eta multi-instrumentalista bilbotar honek ez du
etiketez ulertzen, eta bere arimaren adierazpenerako bitarteko magiko gisa
hartzen du musika, estilo itxien berezko adierazpen-mugak alde batera utzita.Gaur
egun Quaoar musika-bandaren liderra da, Bilbao Hiria lehiaketaren 24. edizioa irabazi
duen taldea. Gainera, James Room&WeirdAntiqua taldeko bateria-jotzailea eta
ekoizle artistikoa da.
Cristina Lindegaard |
Nazioan
nahiz nazioartean prestakuntza-programak eskaintzen dituen flamenko-dantzaria
eta dantza-irakasleada.Gaur egun, “Flamenco para elAlma” proiektuan ari da
lanean, eta haren bitartez, norberaren sustraiekinlotzeko bitarteko gisa
sustatzen du dantza, bizi-adierazpen garbiagoa eta koherenteagoa sortuz.
Belén Maya |
Librea,
sortzailea, ausarta, geldiezina, irekia, Belén Mayak flamenkoaren aurrerabidea
islatzen du Etengabe berritzeko eta erronka berriak bilatzeko asmo
horrek neoklasikotik gaur egungora bultzatu du. Baina etiketatu ezin horrek ez
du kezkatzen. Flamenko-dantzarien alaba izanik, Madrilen ekin zion
bere heziketari, eta dantza klasikoa, hindua eta gaur egungoa jorratuz Italian,
Alemanian eta Ingalaterran egindako egonaldietan osatu zuen; horrek guztiak
flamenko-dantzari aparta bilakatu du Belén Maya, tradizioa eta klasizismoa
nahiz modernotasuna eta gaur egungo estetika maila berean uztartzen dituela.
No hay comentarios:
Publicar un comentario